با سیگنال‌تیکت ارزان‌تر سفر کن! خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، تورهای مسافرتی و پرواز داخلی و خارجی ارزان
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جاذبه های ساحلی دبی

سواحل زیبای دبی از جاذبه های بی نظیر آن محسوب میشوند که تمامی امکانات تفریحی و رفاهی را برای گذراندان اوقات خوش کنار ساحل دارا می باشند. در ادامه به معرفی برخی از سواحل دبی می پردازیم. با ما همراه باشید…

1. ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)

ساحل جمیرا از پربازدیدترین و محبوب ترین سواحل دبی است. این ساحل زیبا و تمیز با شن های طلایی رنگ، درختان نخل و چمن های سبز رنگ که هر بیننده ای را محو خود می کند. در ساحل عمومی جمیرا در دبی می توانید به صورت رایگان شنا کنید، اسکیت بازی کنید و بدوید. همچنین از خورشید و ساحل  و دریا لذت ببرید.

ساحل جمیرا

 

2. ساحل سانست (Sunset Beach)

ساحل سانست با پس‌زمینه برج‌العرب بادبان‌شکل، بین خلیج عربی و پارک ام سقیم (که به نام ساحل ام سقیم نیز شناخته می‌شود) قرار دارد. این ساحل بکر با ماسه‌های سفید مکانی محبوب برای خانواده‌ها است. این ساحل غروب بسیار زیبایی دارد که میتوانید عکس های زیبایی را از این مکان ثبت کنید.ساحل سانست با سرویس‌های حمام، دوش، اتاق‌های تعویض، به‌علاوه نخل‌های هوشمند که Wi-Fi رایگان را برای مسافران ساحل ارائه می‌کنند، خدمات رسانی می‌کنند. برای کسانی که به دنبال موج سواری هستند، این تنها ساحل واقعی موج سواری دبی است، با موج های کوچک تا متوسط ​​که برای مبتدیان ایده آل است.

ساحل سانست

 

3. ساحل کایت (Kite Beach)

پنج دقیقه رانندگی به سمت شمال، شما را به ساحل کایت می‌رساند. ساحل کایت بهترین ساحل دبی برای ورزش‌های آبی است، در این ساحل ویک‌برد، کایاک‌سواری، و پدل‌برد سواری ایستاده نیز در دسترس است. روی شن‌های نرم تالک، تنیس ساحلی یا والیبال بازی کنید، یا ز نور خورشید، مناظر شهر و وای‌فای رایگان لذت ببرید. ساحل کایت به طور کامل مجهز به حمام و وسایل تعویض لباس، کافه‌ها و ماشین های سیار طبخ غذاست که همبرگر، کباب و ماهی و چیپس سرو می‌کنند.

 

4.لامر(La Mer)

در قلب دبی قدیمی، جدیدترین توسعه ساحلی شهر، لامر را خواهید دید. این منطقه پرجنب‌وجوش با تعداد زیادی غذاخوری، مراکز خرید، کابین‌های رنگارنگ اجاره‌ای، تاسیسات هنری، زمین بازی ترامپولین برای بچه‌ها، و پارک آبی کاملاً جدید لاگونا نوید یک روز عالی در کنار دریا را می‌دهد.

ساحل لامر

 

5.ساحل قصر سیاه (Black Palace Beach)

یکی از بهترین اسرار دبی، ساحل قصر سیاه، که بین نخل جمیرا و برج العرب در الصفوح قرار دارد. مسیر منتهی به جاده ساحلی جمیرا را بین قلعه‌های سلطنتی دنبال کنید، و ساحل آرامی را خواهید دید که مورد علاقه مردم محلی و مهاجران آشناست. امکانات در اینجا کمیاب است – بدون رختکن، تخت آفتاب‌گیر یا کیوسک – اما این بخشی از جذابیت آن است. جای تعجب نیست که آن را با نام “ساحل مخفی” نیز می نامند.

Black Palace Beach

 

6. پارک ساحلی الممزار (Al Mamzar Beach Park)

در شمال شهر، نزدیک مرز دبی و شارجه، پارک ساحلی الممزار قرار دارد. در اینجا، با هزینه ورودی اندکی، می توانید پنج ساحل شنی، یک استخر شنا، زمین های بازی و 260 هکتار باغ را انتخاب کنید. این مرکز تفریحی مناسب برای خانواده‌ها همچنین ۲۵ منطقه پیک‌نیک با باربیکیو ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید ناهار یا شام را پس از اشتهایتان در آب، مسیر دویدن یا مسیر دوچرخه‌سواری (می‌توانید دوچرخه کرایه کنید) کباب کنید. بچه‌ها قطار خوش منظره‌ای را که در پارک حرکت می‌کند، دوست دارند، و خانواده‌ها ممکن است بخواهند در یک کلبه ساحلی یا کلبه‌ای مجهز به تهویه‌ی مطبوع برای آن روز بچرخند. شایان ذکر است که دوشنبه ها و چهارشنبه ها روز بانوان است، بنابراین ورود مردان بالای 4 سال در آن روزها ممنوع است.

 

پارک الممزار دبی

تور های ارزان دبی در سیگنال تیکت

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.