پارک های دیدنی دبی

اگر به دنبال سرگرمی های شگفت انگیز هستید ، در سفر به دبی حتما از پارک های آن دیدن کنید. در ادامه به سراغ معرفی برخی از پارک های دبی میرویم. با ما همراه باشید.

1. پارک سافاری دبی(Dubai Safari Park)

در کنار فریم دبی پارک سافارای جدیدترین جاذبه گردشگری دبی است. این پروژه  توسط شهرداری دبی در مساحتی به وسعت 119 هکتار با محوطه سازی سرسبز و دریاچه های زیبا و بیش از 2500 حیوان از سراسر جهان ایجاد شده است. دبی قصد دارد سافاری دبی را به یکی از 10 باغ وحش برتر جهان تبدیل کند. این منطقه به چهار دهکده شامل دهکده سافاری، دهکده عربی، دهکده آفریقایی، دهکده آسیایی تقسیم شده است که هر کدام دارای توپوگرافی منحصر به فردی است که مناسب گونه های جانوری ساکن در آنجا است. پارک سافاری دبی بیش از 3000 گونه از پستانداران، دوزیستان، پرندگان و بی مهرگان را در خود جای داده است.

پارگ سافاری دبی

 

2. پارک آبی والید وادی و آتلانتیس (Wild Wadi & Atlantis Aquaventure Waterpark )

دو پارک آبی در دبی وجود دارد که می‌تواند روز هر کسی را پر از سرگرمی کند. یکی پارک آبی وایلد وادی و دیگری پارک آبی آتلانتیس است. هر دو در بین بهترین پارک های آبی جهان رتبه بسیار بالایی دارند. پارک آبی وایلد وادی اولین پارک آبی دارای گواهی ISO در جهان است. از زمان افتتاح آن در سال 1998، جوایز داخلی و بین المللی زیادی را کسب کرده است. از سوی دیگر، پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، عنوان «پارک آبی پیشرو خاورمیانه 2016» را از آن خود کرده است. پارک آبی وایلد وادی در مجاورت برج العرب و پارک آبی آتلانتیس بخشی از هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا واقع شده است.

پارک آبی دبی

 

3. باغ درخشان دبی(DUBAI GARDEN GLOW)

یکی از جاذبه های فوق العاده دبی گاردن گلو دبی یا باغ درخشان دبی می باشد ، که در پارک زبیل نزدیک به قاب دبی واقع شده است. این باغ زیبا به طور یکپارچه خلاقیت، مهارت و هنر را در هم می آمیزد. باغ درخشان دبی در مساحت40 هکتار در دسامبر 2015 افتتاح گردیده است و بزرگترین پارک درخشان در جهان است. این پارک شامل درختان ، گیاهان و حیوانات الهام گرفته از جاذبه های مختلف سراسر جهان می باشد که نور پردازی فوق العاده ای دارند . اینجا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در شب در دبی است. باغ گاردن گلو دبی کاملا سازگار با محیط است. در واقع این پارک از مواد قابل بازیافتی ساخته شده است و نور پردازی هایش توسط لامپ های کم مصرف انجام شده است .

پارک درخشان دبی

 

4. باغ معجزه دبی (Dubai Miracle Garden) 

یکی دیگر از مکان های دیدنی دبی برای گردشگران، به خصوص در ماه های سردتر، باغ معجزه دبی است. باغ گل معجزه دبی مکانی دیدنی است که برای توصیف آن باید فراتر از کلمات رفت. باغ گل معجزه دبی در منطقه دوبی لند (Dubailand) واقع‌شده است. این باغ پس از اتمام مرحله اول ساخت، در سال 2013 و در روز ولنتاین (14 فوریه) رسما افتتاح شد. مساحت باغ 72000 متر‌مربع است و به بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی در جهان شناخته می‌شود. این باغ میلیون‌ها نوع گل و گیاه ازجمله گل‌های آفتابگردان، اطلسی، شمعدانی و گل همیشه‌بهار را به زیباترین شکل به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهند. این گل‌ها با طرح‌های معنا‌گرایانه‌ و نمایش‌های پیچیده، خلاقیت، مهارت‌ و سخت‌کوشی انسان را نشان می‌دهند.

Dubai Miracle Garden

 

5. باغ پروانه‌های دبی (Dubai Butterfly Garden)

باغ پروانه‌های دبی که دقیقاً در کنار باغ معجزه دبی قرار دارد، ادعا می‌کند که «بزرگ‌ترین باغ پروانه‌های سرپوشیده جهان» است. این باغ که از ده گنبد سفارشی ساخته شده در حدود 6673 متر مربع مساحت دارد. هر گنبد پر از هزاران موجود بالدار زیبا است که شامل 15000 پروانه از بیش از 50 نوع پروانه در اندازه ها و رنگ های مختلف است که در اطراف بازدیدکنندگان پرواز می کنند. باغ پروانه های دبی به شما این فرصت را می دهد که ببینید پروانه ها چگونه در هر مرحله تکامل می یابند.

باغ پروانه های دبی

 

سیگنال تیکت ارائه دهنده تور های داخلی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.