با سیگنال‌تیکت ارزان‌تر سفر کن! خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، تورهای مسافرتی و پرواز داخلی و خارجی ارزان
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جاذبه های گردشگری دبی 

دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است.  مکان های گردشگری معروف در دبی به قدری زیاد است که نمی توان تمام آن ها را با یک سفر چند روزه پوشش داد.  جاذبه های گردشگری دبی شامل مکان های تاریخی، هتل های  لوکس، رستوران های جذاب و مراکز خرید در سطح جهانی است.

اگر قصد سفر به دبی خود را دارید، با ما همراه شوید.

1.برج خلیفه (Burj Khalifa)

محبوب ترین جاذبه گردشگری دبی برج خلیفه است. این برج با ارتفاع 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان است. برج خلیفه  یکی از راه های خوب برای تماشای دیدنی های دبی است. دو عرشه رصدخانه در برج خلیفه وجود دارد که هر دو مناظر دیدنی دبی را  ارائه می دهند.علاوه بر تماشای مناظر خیره‌کننده‌ای از شهرمی توانید با رضایت خاطر در برخی از مجلل‌ترین رستوران‌های شهر غذا بخورید.

برج خلیفه

 

2. فواره دبی(The Dubai Fountains)

یکی از مکان های دیدنی دبی، آبنمای دبی است که مشرف بر برج خلیفه قرار دارد و دومین فواره موسیقی بزرگ جهان است که از فواره های بلاجیو در لاس وگاس الهام گرفته شده است. این فواره با آهنگ‌های برخی از شناخته‌شده‌ترین آهنگ‌های موسیقی ۵۰ سال گذشته، از جمله تریلر مایکل جکسون، طراحی شده است.  

The Dubai Fountains

 

3.برج العرب(Burj al-Arab)

ساختار بادبان مانند برج العرب یکی از نمادین ترین تصاویر مرتبط با دبی است. برج العرب یکی از معروف ترین مکان های گردشگری دبی است. این هتل معروف یک هتل مجلل است که هر بازدید کننده ای باید از آن بازدید کند زیرا اقامتگاه های لوکسی را ارائه می دهد که بی مانند است. در واقع، این تنها هتل هفت ستاره در جهان است. مزیت دیگری این هتل این است که در جزیره مصنوعی ساخته شده است.

Burj al-Arab

 

4. دهکده جهانی(GLOBAL VILLAGE)

یکی دیگر از نقاط گردشگری عالی دبی، دهکده جهانی است. از سال 1996 دهکده جهانی دبی به یکی از مراکز خرید، گردشگری، تفریحات خانوادگی و تفریحی در دبی تبدیل شده است. دهکده جهانی دبی متشکل از بیش از 30 غرفه است که هر کدام نماینده کشورهای مختلف هستند. این جاذبه فوق‌العاده تنها شش ماه در طول سال از آبان تا اوایل ماه اردیبهشت باز است و تجربیاتی را از سراسر جهان برای شما به ارمغان می‌آورد.

GLOBAL VILLAGE

 

5. سافاری صحرای دبی(Dubai Desert Safari)

از جمله فعالیت های محبوب و جاذبه های گردشگری دبی می توان به سافاری در صحرا اشاره کرد. در تور سافاری صحرای دبی، شما این شانس را خواهید داشت که کاوش و ماجراجویی شگفت انگیز را در بیابان تجربه کنید. هنگامی که در وسط بیابان هستید، می توانید فعالیت های مختلفی مانند خالکوبی سنتی حنا، شن شواری و شتر سواری را انجام دهند. هنگامی که خورشید غروب می کند، می توانید شام باربیکیوی خوشمزه ای را در زیر آسمان پر ستاره کویر تجربه کنید.

Dubai Desert Safari

 سفری خاطره انگیز را با

 تور های مسافرتی سیگنال تیکت

تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

6. فریم دبی (Dubai Frame)

فریم دبی در ژانویه 2018 تکمیل و افتتاح شد و عنوان “بزرگترین قاب عکس روی کره زمین” را به خود اختصاص داد. این مکان معروف توریستی در پارک زبیل واقع شده است. این مکان به گونه ای است که از یک طرف می توان دبی مدرن و توسعه یافته را دید. و از طرف دیگر می توانید شهر قدیمی دبی را تماشا کنید. فریم دبی 150 متر ارتفاع و 93 متر عرض دارد و دارای یک صفحه شیشه ای 25 متر مربعی در وسط است، منظره شگفت انگیز 360 درجه از دبی را به نمایش می گذارد. این ساختمان با طراحی مدرن در حال حاضر به یکی از برترین مکان های گردشگری معروف در دبی تبدیل شده است.

Dubai Frame

 

7.نهر دبی(DUBAI CREEK)

نهر دبی شاهد رونق این شهر بوده است. نهر دبی شهر را به ۲ بخش دیره به سمت شمال و بور دبی در جنوب تقسیم می‌کند. یکی از جاذبه های نمادین شهر، کریک پارک مکانی عالی برای تجربه مناظر خیره کننده نهر دبی با شکوه تمام است. برای داشتن تجربه به یاد ماندنی از نهر، می توانید سوار یک آبرا (dhow) سنتی شوید و لذت ببرید. 

نهر دبی

 

8. آکواریوم دبی(Dubai Aquarium)

آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان با یک تونل زیرزمینی است. در هیچ کجای دبی نمی توانید به اندازه 140 موجود دریایی در یک مکان ببینید. آکواریوم دبی منظره ای زیبا از نحوه زندگی این موجودات در زیر آب ارائه می دهد. تونل های آکواریومی در این مرکز وجود دارد که می توانید برای نزدیک شدن به پرتوها و کوسه ها از آنها عبور کنید. اگر می‌خواهید جسارت بیشتری داشته باشید، می‌توانید این فرصت را داشته باشید که غواصی در قفس که شما را در نزدیکی این حیوانات قرار می‌دهد.

Dubai Aquarium

9.اسکی دبی(SkiDubai)

یکی از هبجان انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری دبی، اسکی دبی ی است که دمای زیر صفر را به صحرا می‌آورد.. اسکی دبی در نوامبر 2005 به عنوان اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه در مرکز خرید امارات با مساحت 22500 متر مربع افتتاح شد. در این مکان میتوانید هیجان اسکی روی پیست اسکی 85 متری را تجربه کنید، در پارک برفی سورتمه سواری کنید، یا به سادگی ثبت نام کنید تا نحوه اسکی را یاد بگیرید. پیست اسکی سرپوشیده همچنین خانه تعداد زیادی پنگوئن است. روزی چند بار از مجتمع هایشان بیرون می آیند. همچنین می توانید برای تعامل با پنگوئن ها، ملاقات پنگوئن ها را از قبل رزرو کنید. خوبی این است که لباس زمستانی، تجهیزات اسکی و اسنوبرد همگی در بلیط گنجانده شده است.

10. نخل جمیرا(Palm Jumeirah)

یکی از جاذبه های گردشگری دبی که مورد علاقه همه گردشگران است جزیره دست ساز نخل جمیرا است. مجمع الجزایر مصنوعی به شکل درخت نخل، میزبان هتل های پر زرق و برق، یک مرکز خرید محبوب، صدها رستوران و برج های آپارتمانی در شهر است. در میان همه این مکان‌ها، این جزیره دارای لوکس‌ترین استراحتگاه‌ها نیز می‌باشد.

نخل جمیرا

تورهای دبی

با

سیگنال تیکت

تضمین قیمت و کیفیت

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.